erikaklang

HEMMA OCH EN ÖVERASKNING

Kategori: ERIKA/KLANG

Nu är jag hemma igen!
Vi har haft det galet bra och jag ville knappt åka hem.
hmm, imorgon är det ju skola och fan.
Men jag fick en trevlig överaskning nu när jag satte mig vid datorn.
dumdurudummdrrududum...
Jag vann Karolines tävling om det här ursnugga halsbandet från 5preview!

Det hela handlade om att beskriva henne på bästa, coolaste, roligaste sätt.
Såhär skrev jag och ni ser även hennes beskrivning. Jag bara skrev vad som dök upp i huvudet just då men nu när jag läser igenom det fattar jag liksom inte varför och vad jag skrev. Men ähh, jag vann!
Happy Happy Happy

Kommentarer

  • tuva säger:

    JAG VISTE DET VAR DU, JAG VISTE DET:D Det var erika på pricken. Fy fan vad du är grym!

    2009-04-19 | 21:09:34
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: