erikaklang

Nobody said it was easy.

Kategori:

Fredag fredag fredag. Skulle ha vart med simon men en sjukling är en sjukling.
Inspirationen sviker och outfitsen lika så. Skulle vilja ta en shopping tur till stockholm och införskaffa lite nytt i garderoben. Den känns rätt så sömning. Skor skulle jag också behöva. Ett par kick-ass kängor. Det skulle vara bra. Om Monki bara kunde finnas här i gävle alltså. Fast i och för sig, det vill jag ju inte egentligen. jag vill inte ha lika kläder som resten ju. Detta skulle iallafall sitta fint:


Monki, Forever21.

Kommentarer

  • tuva säger:

    den bruna har jag spant på länge, man aldrig hittat den när jag väl är på monki. Skulle vara roligt att åka till stockholm snart:)

    2008-09-27 | 12:23:05
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: