erikaklang

081015

Kategori: ERIKA/KLANG



Idag jar jag invigt mina kick-ass på bar mark, gått i skolan, sovit, suttit vid datorn, spelat spel, 
sjungit för full hals, knäppt kort, kollat på greys från förra veckan, desperate från igår, läst
tidningen, läst transition och magasin ÅRE, drömt mig bort till ett fjäll långt dör borta, (alltså
tänk att få vara helt själv, högt högt uppe på en topp någonstans långt borta bara skidorna
och du och alldeles orörd snö, näice), tagit hem filmer och musik, kollat igenom massa
gamla bilder, ätit smulpajs-deg, funderat på att flytta till NY eller nått, tänkt lite på vad som
önskas i födelsedag presenter och julklappar ( det är ju trots allt bara 2 månader och 3 dagar
kvar), kollat på nya lurar och nu ska jag packa mitt pick och pack och glida iväg på träning.
Helt klart det roligaste på hela dagen. Puss och ajö mina kära.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: