erikaklang

Always in right places.

Kategori: ERIKA/KLANG

Åh, tisdag IGEN. Dock tror jag det här kommer bli den roligaste tisdagen som vi någonsin kommer att ha. Vi ska nämligen sätta ihop en teater. Om medeltiden i oc för sig med kul kommer det bli! Jag sköter rekvesitan, alltså kläder och kulisser så jag har med mig massa roliga utklädningskläder till skolan idag. Riddardräkt, kungamantel, brynja, "krans/hatt"  osv. Massa gamla utklädningskläder. Kul.

Just det. Jag har fixat facebook också. Mest på grund av efterfrågningar men ja. Ni kommer alltså hitta mig där också. Fast jag kommer nog inte vara lika aktiv där som här. Det är ju liksom här jag hör hemma. Men ialalfall, nu finns jag även där. Puss.

Kommentarer

  • lukas säger:

    facebook är ju inte alls som en blogg :'D

    2008-10-07 | 09:14:19
  • erika säger:

    sv: åh liwing. allt för trög.

    2008-10-07 | 16:46:02
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: