erikaklang

Please don't take my man. Please don't take him just because you can.

Kategori: ERIKA/KLANG

Dagens tripp var.. perfekt. Lagom liksom. Vi åkte som sagt till Sågmyra och Lager 157. Ganska så trevligt där i den där lilla byn ändå och jag gjorde ett antal fynd också. Bilder på det kommer nog dyka upp eftersom. Pannkaka med grädde och sylt, mer och chokladboll till lunch, som när man var liten. mums. Sen hade jag kunnat blivit plåtad för deras hemsida också om jag velat. Det skulle väl vara kul men om bonusen hade vart något än gratis kaffe hade jag ställt upp. Kaffe är ju tusan allt annat än gott. Så jag blev liksom lite irriterad att det inte var bättre "pris" än så så jag tackade nej. Rätt dumt egentligen men ärs. Vad gör det om 100 år. Lager 157:s hemsida är inte så stort precis, haha. På hemfärden gick The Kooks i högtalarna vilket gjorde resan mer värd. En och en halv timmes resa behövs tagas upp.
Puss.

Kommentarer

  • SensationalDesign säger:

    Sugen på ny design till bloggen? Bloggdesign-auktionen pågår fortfarande och nuvarande bud ligger på endast 20 kronor! Om du vill ha en unikt stylad design enligt DINA instruktioner kostar det bara 50 kronor!

    2008-11-02 | 22:04:26
    Bloggadress: http://sensationaldesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här: