erikaklang

Klangen raporterar.

Kategori: ERIKA/KLANG



Hittar ingen glöd guys. Som bortblåst. Jag som blev utsedd till klassens goa livsnjutare i 6:an.  Vad har hänt? Livsnjutaren finns ju oftast där ändå men inte idag. Nä. Nä. Hittar inte glöden.
Dock var det hemskt roligt på idrotten idag då vi skulle skapa en egen dans i grupp. Då fann jag åtminstone glöden en gnutta. Nu ska jag iväg på träning, som inte heller känns kul. Ryggen värker. Lite positivt är att vi ska knäppa nya kort till hemsidan, kanske man slipper de gamla fula. Men mja, jag lovar innan det här är klart att de blir fulare än någonsin. Ack. Just nu skulle jag helst av allt vilja träffa A. Sedan gå och köpa Ben&Jerry´s och träffan vännerna. Ida gullet är i Egypten. Vill träffa henne NU! Kom hem nu, Nu, NU! Äh, puss på er!

Kommentarer

  • johanna säger:

    jaa, inte f*n hittade vi orken idag heller?! Men myss var det på bänken :D

    2008-11-21 | 17:24:55
    Bloggadress: http://looket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: