erikaklang

Onödig lista i brist på inspiration och fantasi helt enkelt

Kategori: LISTS

Vad heter du? - Erika
I mellannamn? - Elisabeth
vart bor du? - Gävle
Trivs du där? - Ja
Brukar du läsa horoskop? - Ja
Har du körkort? - Nej
Favoritdjur? - Dog
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder, smycken osv.
Festar du? - näe, händer inte ofta
Brukar du bli för full? - Nej
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - Ja, såklart.
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Donken
Är du allergisk mot något? - Ja, mycket.
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Jag dricker blå & grön
Hur ser du ut idag? - Jeans från Miss Sixty, tee från Gina, kofta från mormor, converse & lillamy-knut med ett band lindat runt. ganska gulligt ;) 
Nästa mål i ditt liv? - Studenten?
Vad såg du senast på tv? - Glimtar lite på Simsons just nu pga att lillebror kollar.
Hur svarar du i mobilen? - Aa, hallå? typ. brukar vara lite olika. 
Vem ringde dig senast? - Nilsson
Vad sa den som ringde? - Massa om middagen vi ska få komma på ;)
Antal timmar sömn inatt? - Medel
Sov du ensam? - Ja

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:
Spanjorskan min.
Såg dig gråta: Emma, ida ida emelie amanda maria
Fick dig att gråta: Skräckfilmen vi såg på då när alla tjejerna var med haha ;)
Du gick på bio med: Jag kommer inte ihåg
Du gick på stan med: Spanska gänget .
Skällde på dig: Eh
Skickade ett e-mail till dig: reklam

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - haha näe.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja
Tar du droger? - Nej, Aldrig!
Vad är du mest rädd för? - vet inte .
Vilka kläder sover du i? - stoor tischa
Vart vill du gifta dig? - I en kyrka
Vad hatar du verkligen? -  ?
Har du varit kär? - ja
Kör du bil? - Kört och kört, provat ;)
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - jao
Är du ett hälsofreak? - En aning, men inget freak.

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
- hehe dagisfråga?
Är du ensam nu? - Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Massor små sjunger för mig själv mest hela tiden ;)
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Ja!

FAVORIT

Rum i huset? - Mitt
Typ av musik? - Lyssnar på det mesta men Indie-pop!
Månad? juli, mitt i sommaren. sen måste jag säga december. för jag fyller ju då höhöh.

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?
- Nej
Köpt någonting? - Nej
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Ja
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Velat säga till några att du älskar dem? - Nej
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej
Haft sex med någon? - Nej


FÖRSTA

Första bästa kompis: Emma, men egentligen, alla första. hmm, calle & kasper  
Första jobb: Haha
Första inhandlade skiva: Jag minns inte sånt.
Första förälskelse: - Vet inte
Första begravning? - Har inte vart på någon än.
Första piercing/tatuering: Öronen.

SENASTE

Senaste människa du slog:
Hhöhöh HÅK. yeye
Senaste stora bussresan? Till stockholm men spanjorerna.
Senaste vän du var med? - Adrian
Låt du hörde: Forever - Chris Brown
Film du såg: Tjenare Kungen
Sak du stal: -

Kommentarer


Kommentera inlägget här: