erikaklang

Måndag 26 Maj -08

Kategori: ERIKA/KLANG

Jaha, måndag morgon. Igen.
Jag trodde och hade hoppats på att det skulle bli lika vackert väder idag som det var igår.
Där hade jag ju fel. Nu är det bara 10 grader igen.
Igår hade jag det underbart iallafall. Hela dagen ägnade jag till att sola. Sanna kom också
och vi badade i ån. 13 grader var det. Nästan så krampen satte igång. uh, men det var
samtidigt skönt.
Vi år glass också, och sprang i vattenspridaren. Ni vet sådär som man gjorde när man var
liten. Fint.
Nu ska jag fixa det sista innan jag sticker iväg till skolan.
Det blir en härlig dag. På förmiddagen blir det lugnt med en enda so-redovisning. Det
ska bli kul. Jag och Emma har jobbat om hinduismen och då har vi gjort ett fint tittskåp.
Sedan på eftermiddagen har vi avslutnings konsert. Det är alltid kul att titta på :)
Ha en bra dag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: