erikaklang

080511

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag har precis ätit frukost i den gladagröna naturen. Det var underbart.
Nu ligger jag här i sängen & degar framför datorn. Det luktar popcorn
i hela rummet.
Igår var jag med A, han kom hit, vi visste inte vad vi skulle hitta på. Vi
åkte ner på stan, gick omkring. Glodde lite. Det var crusing. Han kollade
på bilar, jag på färgerna. Suck. Det var tråkigt. Vi åkte hem till A där
hans föräldrar hade fest. Han hämtade jacka, åkte vidare. åkte, åkte.
Kände på vattnet vid forsbybadet. Jag skulle lätt kunnat bada om jag
hade den utrustningen. hah. Vi åkte , åkte hem till mig. Kollade på film,
Tjenare Kungen blev det. Jag har sett den minst 7 gånger. Kan
replikerna. mm..

Idag ska jag iallafall städa, fixa tillbaka alla mina grejjer till mitt rum.
Jag har som sagt bott i min broders rum under veckan. Kläder i stora
högar.. skrubba golvet från popcorn & papper kanske.
Tänkte sy lite idag också. Laga en kjol, börja med en & göra färdigt en.
Underbart med kjolar.
Bilder från Stockholmsshoppingen får ni antagligen senare. Det vill
säga om det funkar. Jag får väl lova att be pappsen om hjälp. Tycker
inte om det. Jag  vill klara det av mig själv.. Aja, nu fixar jag det inte &
det är ju nödvändigt med bilder ju!
Nu ska jag ta tag i min dag. Hoppas på ett dopp i det blå också om
vädret fortfarnade vill vara hot! De säger ju att man ska njuta nu för
värmen kommer inte stanna länge. förstå vilken vecka spanjorerna
fick här i sverige.
Ha en bra dag! / E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: