erikaklang

... och min blus den gled isär.

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag skulle kunnat skriva 15 st inlägg idag eftersom jag suttit här fram och tillbaka mellan packningstiderna. Men problemet är bara det att jag har noll inspiration. Jag har inte sett världen idag, bara suttit inne för det mesta. Eller ilat runt mer. Sprungit upp och ner i trappan, hämtat kläder ur tvätten, lagt kläder i tvätten, packat ihop alla grejjer, mobilen med musk dog lagomt bra tid :O, städat, fått beslutsångest av att jag inte har "någon" väska alls att ha! åtminstone ingen som passar, fått beslutsångest om vilka av alla solglasögon jag ska ta med mig, ahaha tjejen. suck. Ja massvis har jag fixat och donat & strykit osv osv inför spanien. Jag åker nämligen på tisdag, tidigt på morgonen. Vi ska först flyga till barcelona, vara där några dagar, se saker och såklart shoppa! Sedan ska vi hyra bil och åka ner efter kusten till Torrevieja - Alicante, där min farfar bor. Resten får ni veta sen efter trippen.  Jag kommer att bli borta i ca 2 ½ vecka så det kommer bli en väldigt lång bloggsemester. Därför är det ju lite trist att jag har sådan bloggtorka nu.. jaja, vad ska jag göra. Jag vill ju inte skriva en massa onödig och tråkig fakta som jag sedan ångrar att jag skrivit.
Åh, tänk. Snart ligger jag på stranden med en bra nog i handen och hoppar i de höga vågorna. 1 lång dags väntetid kvar. Nu ska jag lyssna på lite nostalgi musik blandat med the kooks. Ajöss!


La mata, Torrevieja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: