erikaklang

SVERIGES NATIONALDAG

Kategori: ERIKA/KLANG

6 juni och hela sverige är ledig. Ialla fall de flesta ... Det är hett som tusan och jag har till och med hunnit med ett träningspass nu på morgonkvisten. Idag tänkte jag att de skulle bli rent, fint och blommigt i mitt rum. Med doft av rengöringsmedel och blomster. Att bero på blomster så ska jag snart åka iväg till blomsterhandeln nu med mammsen. Älskar det där med blommor. Jag ska allt göra en egen liten uppsättning som jag ska sköta under sommaren.
Efteråt ska jag slå en pling till nilsson som jag lovat, även Emma. Jag hoppas på bad! Jag har sett på flera bloggar att de tog sitt första dopp igår eller nån dag tidigare, endel har inte badat något alls. Själv har jag badat hur många gånger som helst. Över 20 bergis! Badade nämligen 4 gånger bara igår. Alltså olika tider. Idag blir det troligtvis mer.
Denna hetta. Sommar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: