erikaklang

Middag + Torsdag

Kategori: ERIKA/KLANG

God Morgon!
Idag har vi en liten sovmorgon på sissådär 30 min. haha.
Men då blir det ju tid för bloggen. Vi hade det riktigt bra på
avslutningsmiddagen igår. Massa med fint folk, det är
alltid så kul. Och att inte tala om killarna. De är ju faktiskt
riktigt bra på att klä upp sig. Kul. Iallafall en del. Några mer
andra mindre helt enkelt. Men så är det ju alltid. Vi fick
otroligt god mat. potatisgratäng, fläskfilé och någon
bea-sås. Typ Bea á la Engeltofta. Just det Engeltofta hette
stället där tillställningen hölls. Fint namn tycker jag. Jag
hinner inte ladda upp bilderna nu. Antingen ikväll eller
imorgon som sagt.
Idag är förövrigt en onödig dag att gå till skolan. Vi har
sovmorgon i 30 min, film på so:n, ledig från engelskan och
sedan no i 15 min innan vi ska till Boulongern. Men
boulongern vill man inte missa. Det är så mysigt där ju!
Vi ska fika, spela brännboll, minigolf, kubb osv. Ska försöka
komma ihåg att ta med mig kameran. Annars så var det tänkt
att vi skulle ha mat & vattenkrig idag. Men våran klass missar
det på grund av Boulongern . Ack Ack. Nu ska jag packa ihop
mina grejjer, fikat och annat. Hörs framåt kvällen.

Kommentarer

  • Little Peaché säger:

    Sv: Din blogg är så himla fin och bra! Du är så duktig!



    Mvh Little Peaché

    2008-06-05 | 08:24:34
    Bloggadress: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: