erikaklang

España, esta noche voy!

Kategori: ERIKA/KLANG

Ja, men då blir det här mitt sista inlägg på sisådär 2 ½ vecka.
Nu drar jag till spanien. Barcelona, Valencia och Alicante är
några stop. Vi kommer att ta flyget ner till barcelona först där
vi kommer att tillbringa några dagar med shopping osv.
Sedan drar vi vidare ner efter kusten mot Alicante. Där bor
nämligen min underbara farfar och hans kvinna Ulla. Hon
har liksom varit min lotsas farmor ialla tider. Hon är underbar.
Farmor med för den delen men hon bor iallafall i Sverige.
Till och med i Gävle så vi träffas ofta nog ändå. Iallafall så
ska det bli otroligt skönt att komma bort, extra mycket nu när
vädret är såhär dåligt. Har laddat lillebrors gamla mp3 (min
mobil vill inte ge med sig) med massvis med musik. Att ligga
och lyssna på vågorna blandat med The Kooks är fint. Speciellt
om man lyssnar på Seaside. I fell in love with the seaside.
Fint. Jag kommer ha så himla mycket inlägg att läsa på
bloggkoll när jag kommer hem. Men jag vill ju inte missa alla
intressanta inlägg från favoritbloggarna. Om jag får tag i en
datorn så kommer jag att kanske skriva en rad eller två. Men
sådan är ju inte säkert. Man får hoppas. Annars så kommer
jag att vara super-mega-woman-bloggerska när jag kommer
hem. Promise. Nu ska försöka runda av och hoppa i säng så
fort som möjligt. Tidig morgon. Ha det jättebra här hemma
allihopa! Mycket kort kommer att knäppas. Hejdå! :) ♥

Henrik Halvarsson » Italian Elle » 9
lundlund.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: