erikaklang

Eggönsgänget.

Kategori: ERIKA/KLANG

Eftersom jag inte har så mycket att bjuda på så tänkte jag att jag kunde lägga in lite halvgamla bilder från när jag med vänner var i smörnäs. <--Läsligt.
Dock är inte gustav med på någon bild, det var nämligen han som skötte kameran, ehe mobilen.


eggön, våran alldeles egna.


julia :)


jag och simon och idas ljuva kropp ;)


halva ida, jag, rebecka, micke och julia.
grillade mashmallows, man blir sådär charmigt vit och kladdig om hela
ansiket och händerna. Skor och resten åker också med för den delen.


storfräsan


mja, rebecka och jag packar upp tror jag. Här ser ni en liten del av den ruckliga men ändå så fina och charmiga stugan vi bodde i. Sött.

*Charmig är ett ord som jag nästan missbrukar. Säger det hela tiden, ack. Ack också för den delen. äsch.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej hej!

    allt bra`?

    har 2 st tävlingar. hoppas du vill delta.

    kram emma

    www.enlitentax.blogg.se

    2008-06-16 | 18:11:58
  • ida säger:

    jasså du , så jag fick inte vara med på bilden:p

    2008-06-17 | 14:26:37
  • ida säger:

    alltså tredje bilden uppifrån :)

    2008-06-17 | 14:27:39
  • erika säger:

    det ska ordnas ;)

    2008-07-04 | 11:30:59
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: