erikaklang

HAPPY NEW YEAR

Kategori: ERIKA/KLANG

OK, ett tag sen nu.
Men jag drar allt nu i en liten sumering.

31/12-07 : Åkte skridskor på hillesjön igen med kusin & hennes föräldrar. Hälsade sedan på hos mormor en snabbis. Önska henne gott nytt år osv.
Åkte hem , duscha & gjorde mig i ording för kvällen. 
Vid kl.6 åkte min familj till Godins. ( emma, som är min bästa kompis, familj) .
Vi åt, pratade & hade trevligt. Vi fixade förrätten & de varmrätten. Efter det gick jag & emma över till deras grannar & hämtade över dem. Asså mina kusiner! haha . lite kul allt. Vi spleade spel. Trivial pursiut eller vad det heter. Tp- tårtspelet. jaa, Det var sanna & anette i ett lag, ola & pappa , anki & lennart, & tillsist Jag, emma & mamma i ett.
Men vi hann inte riktigt spela klart så när det var en halv timme kvar till 12 slaget så sa vi att den som har mest tårtbitar är kl. är 5 i 12 vinner! OOOOOCHHHH ?!!!, vilka vann inte då? . JO, jag emma & mammma :D Men egentligen var ju inte det så oväntat hhahah . ;)

Sen klädde vi på oss & gick ut & kika på fyrverkerierna & sköt lite själva och sånt därn´t.
Men inget nyårslöfte .. Har ni något? Vad har ni?
image258

GOTT NYTT ÅR.

1/1-08:
2008 låter så konstigt, tycker ni inte ? haha
Men -07 har iallafalla vart ett mycket bra!, och händelserikt år. Med mycket minnen.
Ja, jag vaknade då rätt så sent då , inte så konstigt kanske med tanke på när man gick & lá sig .
Kikade iallafall på ronja rövardotter ett tag & sedan ränsade jag ut garderoben lite mer. Jag tog bort iallafall 4 par jeans, piratbyxor, kjolar & andra byxor. Jag tar liksom en etapp per dag ..
Sedna var jag med emma & bakade chokladrulltårta med smörkräm i .. MMMMmmm.
Sen kom sanna , & vi kollade på Varning för Jönssonligan.

Ja & så gick tiden lite mer & nu på kvällen har vi kollat på Good Luck Chuck.
Handlar om; 
Dane Cook spelar Chalie "Chuck" Logan. En tandläkare på jakt efter kvinnan i sitt liv. Chucks bäste vän, den mer ytliga och kvinnofixerade plastikkirurgen Stu, gör oftast mer skada än nytta i sina försök att hjälpa Chuck. När ryktet om Chucks förbannelse sprider sig, står kvinnorna på kö för att få en natt med honom. Men Chuck vill inte ha engåpngsligg. Han vill finna kärleken. På ett bröllop möter han den klumpiga och svårflirtade Cam Wexler (Jessica Alba). Chuck blir blixtförälskad men om han ligger med Cam gör ju förbannelsen att Cam möter en annan man...

image259

Jag tyckte då att den var bra!

take care.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: