erikaklang

END OF THE VACCATION

Kategori: ERIKA/KLANG

Förlåt för sån dålig uppdatering, men det är så att jag har vart magsjuk ända sedan i fredags. Så jag har inte orkat att sätta på datorn ens. Jag har bara legat i sängen & kolllat på tv liksom.
Det har blivit en massa filmer iallafall. Bland annat Ratatouille. Hade faktiskt inte sett den.. Men jag tyckte att den var bra iallafall! Trailer finns här. (<-- LÄNK)

Kände på torsdags kväll att jag började få lite ont i magen då jag skulle gå & lägga mig men jag tänkte att det går  säkert över till morgondagen.
Men när jag vaknade tidigt på fredags morgonen för att sticka till Kungsberget så hade det inte gått över !  Åh , jag var så pissigt sur för jag SKULLLE åka skidor, jag som hade längtat så ..  jag åt en tugga på mackan, fick inte i mig mer. Sen var det bara att bita ihop. Jag mådde jätteilla på färden men när vi kom fram & när jag hade satt på mig pjäxorna så känndes det faktiskt ganska bra! Tänkte att det kanske bara var lite friskluft som behövdes. Så jag räsade på i backen ;) Men när det var dags att äta igen så började jag att må illa igen. Men efter att ha suttit där ett tag så kändes det bättre i magen så jag försäkte få i mig en macka & det gick ju bra helt plötsligt. Men när vi hade tagit liften upp till toppen & "klivit" av så kände jag att det började knipa . ohh , sen berättar jag inget mer ----
Gick iallafall & satt mig i bilen istället..
Aptiten går liksom i kurvor.
 
Men lite skidor fick jag åka!

image275

Resten av dagarna på det underbra lovet har bara vart kassa helt enkelt.
Igår mådde jag iallafall bättre, så jag jobbade på hemkunskaps läxan vi har & så skruvade jag & papí upp en hylla som har stått i mitt rum i 1 år nu bara för att jag aldrig vet var jag ska sätta upp saker & ting. Jag kan ju ångra mig.
Sen spikade vi upp 3 tavlor också :) så nu är det ännu mysigare i rummet.

Sen var det en jädra tur också att vi har ledigt  idag, studiedag. Kände att det behövdes en till dag .. Verkligen.



Sen är jag ledsen för alla som jag har lovat att träffa under lovet, som inte har blivit av..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: