erikaklang

BUSSTOP

Kategori: ERIKA/KLANG

Första dagen i skolan, tungt!
Jag la mig ändå i ganska god tid igår, men det gick ju inte att somna!
Fast ändå gick det lätt att gå upp, vaknade till & med före klockan. Konstigt..
Nåja, syslöjd första timmen. ohja, jättetaggad? not.
sen idrott med kondition & styrka på programmet. ohja, jättetaggad? not.
efter det hade vi bild. en väldigt praktisk förmiddag. Men vi hade även bildprov. ohja, jättetaggad? not.
lunch . tikka masala. uäk.
Sedan var det dags med engelska. Ett smakprov på nationella. ohja, jättetaggad? not.
& sista lektionen spanska. Den ända lugna timmen.

Så har vell min dag varit.
När vi skulle hem så skulle jag med ida. Missade skolbussen precis & jag hade glömt busskortet hemma. Så vi kunde inte ta stadsbussen. Gick till Annika i expritionen & frågade om det skulle gå nån till buss & det skulle det sa hon. Så vi gick ner & väntade. Stod där i hela 20 min men inte fan kom det nån bussss :o
Vi fick gå hem till mig istället. & tur var det att vi hade haft idrott i skolan, annars skulle hon inte haft några kläder till träningen. Och klubba fick hon låna av mig :)
Ja, så åkte vi på träning & efter den har jag bara suttit & slösat bort tider här...

ek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: