erikaklang

KB

Kategori:

Det var verkligen perfekt väder för skidåkning idag. Någon grad kallt & soligt.
Med nooo, 10 stockholms bussar var också där fulla med folk.
& 2000 amatörer ;)
blades, haha
& att inte tala om det 40-11 fjortisarna, endel hade till & med en hel sminkväska med sig dit. 
Som dessutom började att sminka sig inne i värmestugan,  Hallå? Nej, de hade ju """"""inget"""" smink på sig innan heller. Bara så mycket som det någonsin kan gå. jag har aldrig haft så mycket smink på mig tror jag  , never! Inte ens när jag gjort sånt på skojj. herregud.
Nog om det. 
Förövrigt var det en riktigt härlig dag!

Bussen kom tillbaka till skolan ca. 10 i 5. Jag undrar jag vem som hade planerat att vi skulle vara framme halv jag? 
Busschauffören sa att det bara tar 20-25 min till kungb. Men det gär det ju inte! Det tar ungefär så lång tid att åka till sandviken, då med vanlig personbil. Inte buss! 
Oj, hemskt mycket klag. Ursäkta .
Tempo när vi kom hem prick 5 hade vi hämtat upp ida, så snabba var vi! 
Träning gick bra & nu är det bara att tagga till match på lördag.
Kika? : Strömsbro IF - Storviks IF   16.10     Nynäshallen

Imorgon är det alla hjärtans dag. And I have nobody att fira den med. hehe
Men underbara vänner , japp japp.
Fast ni vet ju alla att det är inte förbjudet att ge mig en ros :)
hihi

Nu ska jag ta & kika på Gossip Girl som jag inte hann kolla på igår,
sedan är det SÄSONGSPREMIÄR FÖR GREY`S ANATOMY.
Bänkad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: