erikaklang

hjälp en stackars godhjärtad dam i nöd.

Kategori: ERIKA/KLANG

Ingen träning idag? va. vadå. varför. va. hjälp!
hur ska jag klara mig nu?
tränade inte igår efter som jag var i sthlm. det var andra eller tredje träningen jag missade på säsongen.
de var bara 6 på träningen eftersom nästan alla var bortresta nu när det är sportlov. Därför blir det ingen träning idag. Ingen träning på hela veckan! Speluppehåll i helgen. hjälp?
det regnar , jag kan inte ut & springa, inte spela själv här ute på gatan . ÅÅ
Nästa vecka kan jag träna men på fredag. (hjälp,redan) åker ja till spanien. våran skola har utbyte med en skola på mallorca för er som inte har läst eller visste det.. Och på fredag nästa vecka åker vi & bor hos dom i en vecka.

Iallafall så missar jag matchen mot alba den helgen. FÖRSTA matchen på säsongen jag missar. BUUUHHHÄÄÄ.
Missar även träningarna den veckan. *tears.

HJÄLP MIG!


(storvik matchen, jag nr. 4)

Kommentarer

  • ida säger:

    var du tvungen att ta en på dig med ryggen mot kameran :P;) och jag i bakrunden.. va!!!:P

    2008-02-29 | 17:49:02

Kommentera inlägget här: