erikaklang

emmis

Kategori: ERIKA/KLANG

Emma sov ju här i natt, men vi vaknade kl. 8 ungefär av att nån sussi ringde på hennes mobil. sedan kunde vi inte somna om. för tanten, eller det kan ha vart en ung också. det har jag ingen koll på, men vi säger tant. iallafall så ringde hon 4 gånger till ;o

Vi kollade på melodifestivalen igår. FRIDA, what? usch, jag hatar henne. hur i all världen kunde hon gå vidare? jaja. en av tjejerna i caracola är ju från gävle , jag menar, det händer ju inte så ofta ;) & dom gick ju till andra chansen iallafall.
Björn gustafsson, jag säger bara det. Jag skulle vilja att han var min alldeles egan vän. han skulle få roa mig dagarna långa. om det ändå kunde vara så va! .jag ♥ björn! ohyes

Vi tog det lugnt på morgonen jag & emma. vi tog en cykeltur hem till henne först. kollade på gamla kort & åt mat. sedan fortsatte vi ut på äventyr. okej inte äventyr, vi tog en låång & härlig promenad. I SOLEN. den underbara solen. Det kändes verkligen som riktig vår.
Avslutade dagen med att kolla på Coyote Ugly. Älskar den filmen.



Underbar dag.

Imorgon opereras emma . UUUUUHH . Lycka till hjärtat ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: