erikaklang

Hi! I'm Ryan Sheckler, I'm 17 and I'm a professional skateboarder.

Kategori: ERIKA/KLANG

jaha, vad har jag gjort på födelsedagen då?
ända sedan jag kom hem från skolan, förutom att träna då, så har jag kollat på Life Of Ryan. Jag bestämde mig liksom för att börja om igen, på Säsong 1, avsnitt1, del 1. Nu glider det bara på. Vilken kille, vilket liv. mjaauu. Efter träningen och lite födelsedagsfika så bäddade jag ner mig under duntäcket igen och har legat där sedan dess. Jag ligger bara och glor på datorn. Jag kommer inte komma härifrån. Inte på hela natten tror jag. Gosse om du inte har sett det. Nu kommer jag att få alla The Hills fan på mig men, LOR är 10000 gånger bättre + lite till. höhö Och, Tack alla som har sagt grattis idag också! Nu ska jag glo vidare. puss.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Herregud! det suger verkligen. Patetiskt.

    2008-12-19 | 13:47:56
  • tuva säger:

    jag får väl ge det en chans då;)

    2008-12-19 | 15:01:41
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/
  • marchesius säger:

    Men gosh , hatar han ryan. allt han gör är att klaga och vara muttra över allt. seriöst hade jag varit kompis med han hade jag dödat han efter en vecka =)

    2008-12-19 | 16:38:22
  • idanilsson säger:

    det är ju så himla bra! vilket liv alltså :D

    2008-12-21 | 17:30:20

Kommentera inlägget här: