erikaklang

STHLMMLHTS

Kategori: ERIKA/KLANG

Var i Stockholm idag med ekonomi ettorna. Bussresan var väl det bästa av dagen. Typ. Vi var först på riksdagen och fick en guidad tur där och så fick vi träffa Bodil Ceballos (mp). Sedan fick 2 timmar (bara:O) till mat och lite fritid. Efter det skulle vi till armémuseet. Långtråkigt. Väl hemma hade mina skor kommit, tjoho. Jag ville ha dom i julklapp eller födelsedags present, så det blir lite mer liksom, haha. Även skolkatalogen hade kommit. Den skulle ju ha kommit i september/oktober. suck. Men just nu ångrar jag att den kom. Fysatan. Men äh. Ni får väl kika i verkligheten istället. Fast nu börjar man ju nästan undra om det verkligen ser bättre ut i verkligheten. höhö. Nu ska jag fortsätta att kika på DH. Puss.

Kommentarer

  • idanordin säger:

    klar du gör snygging! ;)

    2008-12-09 | 22:09:42
  • erika säger:

    ohoh, din gullspigg ;D

    2008-12-10 | 11:38:45
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/
  • idanilsson säger:

    mendu! vill du ha min kaka i present fortfarande? :P

    2008-12-10 | 21:10:15
  • erika säger:

    idanilsson:

    kkklart att jag vill!

    2008-12-11 | 21:54:57
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/
  • idanilsson säger:

    då ska du få en :D

    2008-12-15 | 20:42:17

Kommentera inlägget här: