erikaklang

SATURDAY WAR

Kategori: ERIKA/KLANG



Calle Stoltz, lundlund.com



Igår var det ju fredag, vilket gör att man blir alldeles lycklig. hah. Nästan hela gävle var nog på luciavaka på bion igår/inatt. Men inte jag, nä. Jag var istället med Alfred, Jocke och Ida och kollade på Idol, spelade guitarhero, skejtfilm och Mamma Mia. Mamma Mia var väl inte så uppskattande av grabbarna men de stog ut. hehe.  Föresten har nog alla skrivit om vem som vann idol och så, så jag tänker inte göra det. Det blir så tjatigt då men ja, jag tyckte Alice skulle ha vunnit iallafall.
Nyss såg jag på julkalendern som jag faktiskt troget följer, dock är den urdålig. Senare ska jag ner på stan med Emma och Sanna och leta julklappar. Det börjar ju bli stressigt. 1/6 är inhandlad. suck. Men på kvällen ska några tjejer i klassen åka till gropen i valbo för snöbollskrig, pulkaåkning, varmchoklad o.s.v. hur mysigt som helst. Ha en bra dag. Puss.

Kommentarer

  • tuva säger:

    you're gonne get your ass kicked! watch out girl. GRRR

    2008-12-13 | 16:27:10
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: