erikaklang

Månadernas månad.

Kategori: ERIKA/KLANG



1 december, underbart. Nu är det bara 18 dagar tills jag fyller, 24 till julafton och 31 till nyår. 2009. Smaka på ordet. Måste nog ge mig ut på julklappsjakt snart. Har mest bara pekat ut hittils. Till mig alltså. hihi. Ändring på det. Sen ska vi tjejer ha julklappsbyte så det måste ju ändå fixas. Och just det, jag behöver hjälp. Verkligen. Jag ska hitta någonting till klassens julklappsbyte. Det måste passa till både killar pch tjejer, priset ska ligga på 50 spänn och det måste börja på E! svårt. Help!
Vad tycker ni om årets julkalender då? Mja, man lär ju ge det en chans åtminstone. Fast visst, det verkar inte precis som en höjdare.. Var med A idag också. Sweet. Nu; julmusik, pepparkakor och ljus. Pepp på jul alltså.

Kommentarer

  • johanna säger:

    vi får gå nån dag och shoppa klappar! :D <3

    2008-12-01 | 22:34:36
    Bloggadress: http://looket.blogg.se/
  • tuva säger:

    vaaa?? julklappsbyte! det har inte jag hört nått om. måste min börja på T? puss

    2008-12-02 | 21:46:27
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: