erikaklang

G!

Kategori: ERIKA/KLANG


Kate Moss / Jürgen Teller


Nu ska jag ta tag i det här med bloggandet har jag tänkt. Så mycket jag orkar har har tid nu. Ni vet, jag ligger i en tork period nu. Jag vill liksom skriva och skriva men jag kommer inte på något. Inga trevliga bilder eller något roligt att skriva. Då blir det oftast bara en massa trams. Jag ska sluta med det. Bums. Hellre skriver jag inget. Hajjar ni?
Iallafall så har jag vart i skolan idag som alla andra antar jag. Vi gjorde lite stadsvandring/lekar med 2:orna och 3:orna.
Nu på kvällen har jag bara glott på film.  2 st i rad. Först Mulan 2 och sedan G!. G - som i gemenskap. Den är bra. Grymt bra! men bara då man har lust. Den är gammal och det är massvis med kändisar i filmen. Tex. Magnus Uggla, Niclas Wahlgren, Ewa Fröling, Ulf Brunnberg, Sebastian Håkansson, Jerry Williams och hel drös till. Kolla in ett klipp här och kanske ett här också. Lovar nästan att era mammor vet exakt vad jag talar om!
Nu ska jag knapra vidare på min mörka choklad med hallonsmak. ♥

Kommentarer

  • LOVISA säger:

    underbar bild!

    2008-08-24 | 00:19:24
    Bloggadress: http://onemoretry.blogg.se/
  • idanilsson säger:

    jag känner igen filmen och jag har säkert sett lite... men jag har ingen aning om vad den handlade om och om den var bra :P.. men dagen när stadsvandringen var .. det var nog den trökigaste dagen någonsin :P och jag var inte ensam om att tycka det!

    2008-08-24 | 14:49:52

Kommentera inlägget här: