erikaklang

Cityfest.

Kategori: ERIKA/KLANG

Jaha, nu har jag kommit hem från fjärde och sista dagen på cf. Lite tråkigt ändå.
Man träffar ju så mycket gott folk. Gamla som nya. Trevligt.
Kvällen började med att pappas härliga kompis(han kan prata som björne i björnes magasin!)  med brud kom hit. Det vankades kräftskiva.  Men jag som dock inte gillar kräftor drog mig strax vidare. Jag skulle nämligen till Kristin. Emma, hon och jag fikade och spelade buzz och sånt innan vi drog vidare ner till staden. Gick med Joel en bit sedan vände vi för att möta upp Sanna. Ja, sen gjorde vi stan helt enkelt. Lite sorgligt ändå hur full vissa är men äh, de lär väl sig med tiden. Det ryktas om att det är sista året. Folk säger så olika. Jag väntar och ser helt enkelt. Inge problem med det.
Måste äta något, sedan väntar sängen. Godnatt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det blir ett år till tror jag !:)

    2008-08-10 | 16:52:24
  • ERIKA säger:

    ANONYM: jo, det tror jag med.

    2008-08-10 | 18:31:27
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: