erikaklang

080824

Kategori: ERIKA/KLANG


Okänt ursprung.



Jag bara rasslar in med inlägg nu.
Sanna har sovit här. Jag har gått på stan idag. Samma som de senaste 5 dagarna. Jag är rätt less. Dessutom måste jag det imorgon också. Ska lämna tillbaka ett par byxor. Med det är ju så enkelt nu när jag är på stan redan. Jag har massvis med nya saker jag inte visat här i bloggen. Allt från veckan, några helger sedan och till och med saker från spanien. Haha. Tänkte göra det nu. Ska bara plåta grejjerna först. De kommer så småning om. Puss

Update: Kameran krånglar. Bilderna dyker nog upp imorgon bitti eller något sånt.

Kommentarer

  • josefine säger:

    love the pic

    2008-08-24 | 21:17:01
    Bloggadress: http://jjosefinel.blogg.se/
  • idanilsson säger:

    vart är bilderna :P;) ?

    2008-08-25 | 17:40:53

Kommentera inlägget här: