erikaklang

Inte ett moln, så långt ögat kan nå...

Kategori: ERIKA/KLANG

Det är underbart soligt & fint idag, himlen är alldeles blå & jag tänkte jag skulle ut & gå.
Problemet ligger ju i läxorna jag måste göra.
Äsch, jag får göra läxorna först helt enkelt & vänta till efter lunch med att ta mig ut.
Då har det förhoppningsvis blivit lite varmare också. I och för sig så är det redan nio grader
& jag är lycklig för det.  Men läxorna går först!
Så tänker jag jämt men de kommer alltid sist & så hamnar jag efter osv.
Jag tar liksom det roliga först. Jag tänker att jag måste göra lite roligt så jag får kraft att göra
det tråkiga sen. Men icke, är jag gjort det roliga blir jag helt hopplös, förlamad & dör. Näe, men då vill jag inte börja med nått tråkigt så jag gör något annat & så blir läxorna aldrig av. Tusan.

Jag ska iallafall i vilket fall som helst ut & gå men wayfarers på näsan snart.
- Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: