erikaklang

080424

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag blir galen, bilderna bara försvinner, blogg är trögt & inget
stämmer just nu.
Jag har ingen tid till bloggen egentligen. Jag packar förfullt &
egentligen så borde jag göra svenska uppsattsen som ska
vara klar nästa vecka. och det är jag verkligen inte. Jag har heller
ingen tid till det i helgen då vi ska på cup.

Nu måste jag lugna ner mig lite , jag springer omkring som en
yr höna & letar, fixar & packar. Nu ska jag nog ta mig en macka
och stressa ner lite.
Förövrigt så har dagen varit bra (tills jag kom hem) .
Vi gjorde nationellaprov i matte direkt på morgonen och det
kändes riktigt bra ändå. Jag tyckte nog till & med att B1 var svårare
än B2 . aja. Jag får se sen. Efteråt hade vi rast ända fram tills lunchen
de det var pannkaka . Gottigotti. Min underbar bästis Emma fyller idag
föresten! GRATTIS TILL HENNE. 16 år! . ojoj.
Efter lunchen hade vi ännu en redovisning, jag som trodde det var slut.
Det trodde föresten alla andra också. Men 6:orna som har spanska hade
ingen vikarie för dagen så vi fick hålla i deras lektion & då körde vi
redovisningen för dom också. Min lillebror var det föresten.
Sedan spelade vi baseboll på slutet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: