erikaklang

080416

Kategori: ERIKA/KLANG

Blir snart riktigt förbenad på blogg. Nästan så att jag hotar med att flytta över till tjejsajten eller nått. Uh.

Vi skrev nationella prov i engelska idag, uppsattsskrivning. (Jag skrev om en sak jag var stolt över) Tyckte det gick hyffsat bra faktiskt. Annars hände inget speciellt i skolan.
Och efter hade vi träning. Gott.

Inge Greys idag heller ;O , nedrand hockey. Men jag fick ju iallafall ÄNTLIGEN se Desperate housewives. Så underbart att det har börjar igen. 
Jag kan också meddela att det kommer verkligen inte in någon outfit idag. Brist på tid, ork, inspration & material så sker tråkiga saker, verkligen. Jag bar bara ett par svarta jeans from Replay and a white shirt from Gina och en sjal med rosor på. I och för sig så var  sjalen väldigt fin men.
Ha en bar kväll! nu ska det pluggas engelska glosor & svenska. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: