erikaklang

YEEESSS

Kategori: ERIKA/KLANG

Kom precis hem från tandläkaren & jag har tagit bort min tandställning ;D  jag har haft räls i typ 2 år nu ;O 
men gud vad det känns konstigt nu när den är bort !  men jag får vell vänja mig helt enkelt ..  sedan tog de massor av avtryck & röntgen bilder m.m

skolan har inte heller vart så ansträngande . började med syslöjd & det flyter ju bara på .. sedan hade vi idrott & då hade vi styrka ..  sen bild & jag är klar med mappen :D ni ska få se den när hon har ssatt betyg på den ..
men nu så  håller vi på med en slags fantasi bild där allt ska flyta ihop i varandra , jaja .

jag är så himla nervös nu , det är ju gästrike träning idag ;P   de kommer & hämtar mig vid 5 & det är bara 2 timmar & 20 min kvar !! ohhhhhh. men det kommer nog att gå bra .

kommer en bild på laget i göteborg nu :



kanske är risiga kvalitén men jaja ..
haha ska äta nått nu .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: