erikaklang

Ugglefia .

Kategori: ERIKA/KLANG

herregud !  vi har lov & jag sitter uppe nu :o   jag vaknade halv 8 och var superpigg ju . kunde verkligen inte somna om .. pappa jobbar hemma idag så jag har lite sällskap iallafall :)  sanna skulle ringa mig halv 10 & väcka mig ,  vi ska ner på stan en sväng. får vell se om jag hittar något .  eller hittar gör jag vell alltid men jag kanske tvningar mig själv & stå över att köpa det .  jag måste ju spara pengarna tills vi ska till stockholm.  haha  
mysi mysi ska det bli iallafall .
kommer ihåg förra höstlovet när bara jag & mamma skulle åka och det blev snöstorm ! vi åkte till stationen iallafall & då såg vi att alla tåg hade ställts in :O   vi fick boka om på nytt så vi kom iväg iallafall några dagar senare.  vi fick till & med pengarna tillbaka för biljetterna som vi inte uttnyttjade . det brukar man ju inte få . 

vi ska till britta på fredag & partaya med alla tjejer igen . hon har fyllt år . bara jag kvar nu . 18 december av alla dagar!!! , fytusan .  det ska iallafall bli jätte mysigt hos henne. tur att det var dagen efter sthlm för då har man ju alltid en massa nytt allt välja på , vad man ska ha på sig liksom  :)  haha . 

ska vell fixa lite nu innan sanna ringer & tänker jaga upp mig .  höhö  
ha en bra dag ! / E.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: