erikaklang

Tjejsnack

Kategori:

Vecka 42
Relationer Ämnet kommer från Ewelina

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?  Det måste vara Emma, min trogna vän i vått & tort !
  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte? jag vågar vell men det går inte för mig iallafall, emma kommer först för att hon har jag känt längst & vi har ju till & med firat 10års jubileum .. men sen då ? , alla kommer på en gång ! :D    Att rangordna är kanske inte så shysst alla gånger . den som kommer först blir säkert jätteglad men den som kommer sist kanske inte trodde att det var så längt ner & då kan ju hon/han bli jätteledsen . det är nog bäst att läta bli att skriva en lista helt enkelt .
     
  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande? sviken & sviken kan man inte heller säga ..  Nej , blir det då .
  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?  ja , absolut .
  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?  jaa ? , vet inte faktiskt . kanske det bästa är att jag är snäll & sånt inte vet jag .. det ska jag fråga ! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: