erikaklang

Tjejsnack v.43

Kategori: ERIKA/KLANG

Vecka 43
Relationer Ämnet kommer från Jenny

  • Är det viktigt att man gör något aktivt för att förbättra för miljön?   Ja ! alla vill vell ha en fin & trevlig miljö!
  • När du handlar mat, väljer du då kravmärkta varor framför de som inte är det?  Ja? jag brukar faktiskt inte handla så ofta ;')  men det beror kanske på .. om jag följer med mamma & handlar så säger jag åt henne att köpa krav, men om jag handlar själv för mina pengar så händer det ju inte ofta !  :$
  • Väljer du att åka kollektivt om det finns möjlighet till det dit du ska? Det beror faktiskt på vilket humör jag är på men jag åker ofta buss faktiskt .
  • Vad väljer du helst, nyproducerat eller second hand?  Hahah allt beror på , vad som är snyggast liksom :')
  • Kan du ge något tips på vad man kan göra för att förbättra för miljön?  Åk mindre bil!  & släng inte skräp i naturen :'p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: