erikaklang

stan med kusin , alltid lika trevligt

Kategori: ERIKA/KLANG

Var på stan idag men min kusin sanna . Fast hon är vell mer som en kompis , hon är ju bara i år yngre än mig & så tränar hon i samma innebandylag oss & fotboll förra året, då jag fortfarande tränade ..  la av förra säsongen . För mycket pain i knät helt enkelt & så var jag så kass , enligt mig iallafall ;) 
Aja , stan .  Köpte ett par knästrumor , 2-pack  ett par helt grå & ett par ljus & mörk grå randiga :)  superfina . 
Men jag  hittade en mössa iallafall , ÄNTLIGEN . Men den ska jag köpa nån dag i veckan med mamma . Tror jag även ska köpa en jättesöt  väska från H&M , eller så tar jag och köper den när jag & mammsen åker till stockholm på höstlovet !
Jag köpte ett rosa band igår föresten ,  jag känner mig stolt faktiskt !  haha

Vi hoppade av bussen vid mig & satt oss & vilade lite ;')  sen ritade vi lite också :p jag på min bildmapp & hon bara fritt .

Vi hade ganska mysigt  faktiskt .  Hennes mamma ringde & skickade hem henne på mat .  så så var det bara TAGGA TAGGA!  , här skulle det spelas match!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: