erikaklang

söndag

Kategori: ERIKA/KLANG

mysigt hade vi tjejor igår iallafall .  kollade på film , åt hemgjord kola & godis & läsk , (fettodag helt enkelt )  lyssnade på musik & sen en lång natt promenad , våran hederliga tradition :D

idag har jag iallafall sovit uuut . fast med en kompis här . men mysigt var det .
åt frulle & myste länge i sängen ,  klädde på oss fixade oss, sedan skulle hon hem & jag som hade lovat emma att följa med & kolla på hockey blev upphämtad & ivåg till kastvallen . hennes brorsa spelade .. de vannn iallafall med 13-0 , haha tycker synd om huge som dom mötte ;) 
efteråt åkte jag hem själv till mig & kollade på shrek 2 med axel . pluggade lite no & sen ritade jag på min bild mapp . farmor har vart här idag & då tjänar man ju alltid en liten penning . exakt vad jag behövde .. :D
åt mat & sen kom min vännina ida ;*) .  jaa , vi kollade mest på tv .. & lyssnat på musica :)

får se om jag går på stan imorron eller hur det blir, vi har ju studiedag satt  :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: