erikaklang

Söndag morgon

Kategori: ERIKA/KLANG


 

God Morgon !

Jag somnade faktiskt skaplig tid igår, ungeär 12 , efter Monster till svärmor .   haha shit vilken häxa hon var :')   emma britta & sanna var här igår ju & vi sminkade sanna & fixade hennes hår , alltså det blev skit skabb, fast det var ju det som var meningen också ! haha  grön ögonskugga & knallröda läppar, glittergele i håret  m.m
har ingen bild på min kamera men sanna har annars om jag får tag på den senare ! :)  haha . & jag hade min lejongula sjal & så målade jag röda läppar , då så kände jag mig som hon ( som jag aldrig kommer ihåg vad hon heter )  i project runaway , hon som var med barn .. någon som vet ?  

jaja , vaknade 10 så jag fick iallafall 10 skönta timmars sömn :) 
det behövde jag verkligen . efter den slitande matchen igår.   jag har verkligen ont i hela kroppen! 
så idag får det bli lite av en vila dag :) eller jag ska damsuga bilen & tjäna lite pengar tills jag ska till stockholm .  Det behövs ju , har en hel lista jag ska köpa , haha närå får se vad det blir . jag kan ju nästan lova att det iallafall blir något från monki :D  SJUKT FINA SAKER !  hihi

ikväll har jag iallafall lovat emma & följa med på hockeymatch , i valbo . så det får bli det ikväll :)  vet inte vad vi ska gör efter det än .. 


 

Ha en bra dag !  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: