erikaklang

Snabbis ..

Kategori: ERIKA/KLANG

Blir en snabb blogg , i pausen på greys of course ..  haha
trök skola  som vanligt ..  & sedan följde ida med mig efter skolan, som alla andra tisdagar & onsdagar när vi har träning :D det gör inget , det är bara MYYYSS ;) 
sedan träning då , men trökt gick det att springa . jag kom liksom ingen vart :')
hem , mat & sedan no plugg för hela slanten ..
vi har no prov imorron & då ska jag fan i mig få bra betyg ;) 

bara 2 dagar kvar nu , sen är det höstlooovv :D
Ska ju till stockholm en dag iallafall . med mamma , hennes syster & min kusin :D MYSMYS.
shoppa hela dagen .. är nog ute efter lite mer tunikor & sånt .

imorron ska jag iallafall hälsa på sanna ( min kusin ) på hennes prao . på din sko :)
går kanske på stan med henne efter då hon slutat ..

jackan kommer in senare , eller imorrn nån gång , hinner inte nu ! för nu har det börjat .  
bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: