erikaklang

ordinary day .

Kategori: ERIKA/KLANG

en helt vanlig dag i skolan ,
syslöjd - läraren kom fram till mig och sa :  erika , jag håller ett öga på dig! ,  sattsar  du högt ?
vad ska man svara ?! , näe , det gör jag inte . jag satttsar på IG , vad tror hon ?  aja hon kan ju inte sänka betyget iallafall .  :D
idrott - smålagsspel, doppboll med medicinboll , kälkhockey & fotboll . mitt lag, med mig som lagkapten, vann helatiden ;)  men det var iallafall skitkul .
bild - keep working på min bildmapp
engelska - trist
spanska - trönade till provet imorron  :o
hem & träna spanska samtidigt som jag kollade herkules & åt chokladbollar :'b
träning
hem & träna spanska, spanska , spanska .

önska mig lycka till !

Nu är det iallafall desperate ! , bye .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: