erikaklang

MYS MED FLICKORNA<3

Kategori: ERIKA/KLANG

hejsan :)

jajamen , det har vart så himla mysigt & tevligt hos ida :)
det hela började med att jag då blev upphämtad av emmas mamma & sen vidare till ida :D vi kom dit alla gav henne presenterna , hon öppnade & blev JÄTTEGLAD :P haha  sen så manikenga (opps, stavning ? )  hon lite . hon fick en tjocktröja 4 trosor 2 halsband en tröja & smink m.m .
jag blir så avis när jag ser alla paket . haha men snart är det ju min tur ! ;) mohohaha

aja , sedan åt vi förrätt - pestopaj . hur gott som helst ! jag älskar pesto .
sedan pratade vi & mös lite , sen varmrätt - potatisklyftor , kycklingspett , quinoa (jag älskar det med ), tzatziki , bearnesesås , grönsaker  & bröd. MUUUMMMSS .
mysade & pratade lite mer . & framförallt vila magen :) hihi .
åt sedan efterätt-  cheesecake (ÄLSKAR DET OCKSÅ! ) , toscarutor & schnikerskakor .

lite senare in på kvällen så sjöng vi singstar , jag var faktiskt bättre än vad jag trodde :P  haha
vid klockan halv 1 ungefär så började vi att bädda , trångt med mysigt !  skulle kolla på film då , typ "dead sielence" eller nått.. men vi fick inte på den . det blev något knas , försökte hur länge som helst men det gick inte , nått hade hänt med dvd:n så vi fick gå upp och väcka idas pappa & så fick han komma ner & grejja det . tog ett tag det med men tillsist så :)   fast då var jag så trött så jag  somnade nästan på direkten. haha rresten somnade också förutom ida & ida (haha) som satt uppe & kollade :')  fast de tyckte ändå inte att den var så bra så det gjorde inget .

vaknade iallafall av att maddes mobil ringde . typ kvart över 9 . alla var helt död . men jaja , ingen kunde somna om heller satt.. låg & pratade lite till & sen åt vi frukost .  madde & sandra drog hem efter ett tag för de skulle bort & sen rasade det iväg folk & tillsist var det bara ida  ida ida emma & jag kvar .  vi tog en prommis runt åbyggeby . myyyss . älskar hösten men vill ändå bara iväg utomlands .. hihi

åkte iallafall hem vid 4 sådär . nån gång måste man ju hem liksom ;)
satt mig & ritade på bildmappen .  sedan mat & sen datorn bara .

ja, och så var helgen slut & en hel vecka kvar i skolan innan det kan bli höslov . jag är så trött på det hela nu .

ska vell sätta mig & kolla lite på tv nu iallafall om det finns nått intressant att se . jag mena desperate & greys är ju inte på  söndagar ;)


föresten här kommer lite bilder från matchen i går ..

  sandra # 9

  håkis tekar & emma visar äset x') hahaha

  matilda i målet & josse visar bara rygg .

  emma I  skuter på bollen och jag trallar iväg därifårn ..

sen har vi knäpp enskillda bilder till våran hemsida men de är inte värda att visa ! :O

här kommer ett lag foto också ...

image53
det är jag trea uppe från vänster med en helt galen min ..  hahahha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: