erikaklang

MEN SJUNG HALLELULIA !

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag har sumpat det, jag lovar! Ingen mer änglakör skommer att sjunga hallelulia.  Det skule iallafall förvåna mig om jag gick vidare till gästrike laget :o 
Altså vi hade det andra breddlägret idag & jag tyckte verkligen att det gick dåligt . Det gick bättre förra veckan än nu kändes det som.  Aja man får ju se..
men för att bli på bättre humör så kan ni få se en fin bild från göteborgs cupen ´07

image70
mysigt på båten ;)

Igår så hade jag & Ida supertrevligt iallafall :) vi kollade på Andra avenyn (första avsinittet jag sett, har missat alla andra. har inte haft tid när det går liksom, får kolla på alla avsitt senare )  först sedan Ugly Betty i en halvtimme & efter det såklart Desperate Housewives. Sedan låg vi i soffan & bara segade & orkade inte resa oss så vi började kolla på något konstigt som inte ens var bra ju!  vet inte vad det hette heller ;) haha
Gick & la oss ganska tidigt men vi låg länge och pratade .
Vaknade vid 9.  Åt frukost, kollade på lite kort m.m  "räv"sov lite till efter det ända tills jag fick något ryck & drog ut ida på en lång prommis :D 



så här långt gick vi :), jag bor vid den lila pricken liksom . sen gick vi där den röda linjen går :)

gästrike träningen började 14.30 & det var smaling i sandviken 14.00 så annas pappa kom & hämtade mig 13.30. Alltså var ida tvungen att ta 12.30 bussen från mig ;)  åkte på träningen ju & det vet ni ju hur det gick. Sedan åkte vi direkt till våran träning efteråt . I bilen så frågade Mita , våran tränare om jag ville vara med och träna med deras lag imorron. Det ville jag jättegärna men  vi ska ju till sthlm imorron .. Ska vara med nån annan gång :)  Kändes ändå inte så ledamt med tanke på att jag tränade från 14.30 till 18.30 idag . Är ganska slut :o 

men sthlm ska bli trevlig imorron iallafall . skriver om det imorron när jag kommer hem :) Då får ni se vad jag har köpt också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: