erikaklang

En jädra lång lista .

Kategori: ERIKA/KLANG

10 favoriter:

Färg: Svårt att välja
Mat:  Mormors & pappas mat :)
Band: inte en aning , har ingen riktig favorit.
Film: Hmm..
Bok: vet inte alls? ..
Sport: Innebandy ofcourse , ingen tvekan.
Årstid: Sommaren lätt!
Veckodag: Jag älskar Lördagar.
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Jag gillar kvällarna, myyys

9 för tillfället:
Humör: Trött men glad ändå
Smak: Colegate  
Kläder: tights , tunika, sjal , kofta , underkläder & strumpor
Bakgrund: på laget , göteborgscup
Nagellack: Lila
Tid: 23.33
Omgivning: ZzzZzzz . haha
Irritationsobjekt: None

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Emma
Screen name: Hm.. Det minns jag fan inte!
Husdjur: Fiskar
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 5
Förälskelse: Alltså jag vet inte om man kan kalla det förälskelse, kom igen jag gick i tvåan.. Men jaja =P
Musik: Backstreets boys!  Helt klart
Bil:  ?
Kyss: 2an typ. ingen aning liksom .

7 senaste:
Cigarett
: aldrig hänt & kommer aldrig .
Mat: Havregrynsgröt
Dryck: Vatten
Biltur: till skolan i morse
Kyss: no idea ?
Spelad låt: backstreetboys -
TV-program: Idol .

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen: yes
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nepp , ljud bara (a)
Kysst någon du inte känner: Aa..

5 nej tack:

Kläder: vet inte
Mat: skaldjur
Musik: Techno och sånt -.-
Dryck: Cola, nej tack.
Personlighetsdrag: Falska

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Ritade på min bildmapp
Du kan höra just nu: musik .
Du inte kan leva utan: Familj & vänner <3
Du gör när du har tråkigt: Flummar haha

3 personer:
Du kan berätta allt för: Emma, mamma & ida
Du tycker om: Samma som ovan antar jag.  fast britta får också klämmas in , shit the same ;oo glöm aldrig britta!
Du inte gillar: Säger inte. =P

2 val:
Kaffe eller te:  inget !
Vår eller höst: Vet inte

1 önskan: Att få fler önskningar ;'D mohoahaha 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: