erikaklang

Strömsbro IF - IBK Alba

Kategori: ERIKA/KLANG

Började med att kika på killarnas match innan. De spelade faktiskt bra men de åkte på torsk ändå .
Med 9-4 tror jag . Är inte riktigt säker, vi hade ju egen samling så jag hann inte se klart matchen .

Vi samaldes, bytte om, värmede upp & TIME!
I första perioden blev det 2-2. Vi låg under med 0-2 först sedan tog vi ikapp .
Andra perioden börjades på utvisnings bänken för min del. För nick x))) den perioden slutade 6-2 till oss!
Tredje perioden & matchen slutade 8-4 till oss ! SKKÖÖÖNT!
Jag hade bollen alldeles innan slutsignalen skulle & gå gick på ganska hårt på kroppen på en tjej i alba. Men när den tillslut gick så sa hon jävla hora till mig! ;o så jävla osportsligt , men vafan vi vann mot de där råttorna så jag flinade bara tillbaka & drog en liten fånig vink . haha . HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH

YEES, det är så skönt, första matchen vi vann mot alba.NÅGONSIN . annars har vi förlorat eller så har det blivit oavgjort . yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes


Marcus Sandbäck i min klass brorsa dömde våran match :)  hihii
ha det så bra! . / e.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: