erikaklang

STOCKHOLM

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag hade ställt klockan på 04.40, så gick upp & fixade mig. Bussen skulle gå kl 6 ifrån skolan. Men vad mysigt vi hade på bussen. Jag satt själv så jag kunde ligga liksom. jag skulle ju egentligen ha suttit med Emma men hon är sjuk än stackarn. Hon har ända upp till 40 graders feber. Ungen är verkligen jämt sjuk, & då menar jag jämt också!  Ja, när vi kom ner till Stockholm gick till demokrati verkstaden där vi skulle va men då var det 30 min tills vi skulle få komma in.. Så vi gick & kikade lite i gamla stan. I demokrati verkstaden  fick vi lotsas att vi var med i ett parti & arbeta igenom alla fraser & argumentera . Från utskottet till lag osv. Det var väl ganska kul ändå, men det gick för fort. Jag fattade ingenting i början. Efter det fick vi gå in i plenissalen eller vad det heter & kika. När vi var klar var klockan ungefär halv 12. Då var vi jättehungriga så vi började med att äta. Vi gick på stan till kl halv 4 ungefär. Jag köpte en tröja på MQ - 365 Sunshine



Superskön & lite längre liksom. Så att man kan ha tights till.
Köpte även 2 st trosor men de vill jag helst inte lägga ut ;)

Är supertrött i fötterna m.m efter denna dag. Dessutom att jag har vart vaken sedan 04.40..
Vi har haft jättetrevligt & kul idag tycker jag. Och i bussen ;)  mohohaha .  

Måste plugga nu , åhh , jag hatar det.
/ ek. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: