erikaklang

ONSDAG

Kategori: ERIKA/KLANG

eller kanske ; LILL LÖRDAG.
hih , vi har studiedag imorgon :D , det kom verkligen i rättan tid !
vanlig dag i skolan & sedan följde ida med mig hem  :) , först skulle vi spela kort med axel & calle , men så spelade dom tv-spel & då kom ida på att vi kunde spela shack, OFYAN , jag fattar verkligen noll!  så jag bytte med axel så han spelade shack med henne & jag tig över på tv-spelsfronten ;)  och jag var så king!! :p

Sedan åkte vi på träning iallafall, vi spelade för det mesta så det var ju kul! :)
Sitter nu här , ny duschad & klar med mysisarna på ! Såklart! . Emma kommer sedan så vi ska nog bara mysa & verkligen vila ! , behövs nästan en rehab :p haha
Sen sover hon här :) tänkte åka ner på stan imorron & fynda lite julklappar kanske ;) .

Ha en bra kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: