erikaklang

Onsdag

Kategori: ERIKA/KLANG

Dagen har bara varit seg & lång . dessutom hungrig!  kebabgryta går inte i :p iallafall inte skolans..
hela ftermiddagen hade vi uppsatsskrivning . Man fick flera olika alternativ att välja mellan, jag kommer inte ihåg alla men jag valde punkten som hette: Det kommer jag aldrig glömma.  Man skulle liksom skriva om när man var liten om man kom ihåg något speciellt . Först kom jag inte på något alls att skriva om! men sedan började jag med berätta om Min, sandras & maddes koja som vi hade när vi var små & alla händelser i den . Jag orkar verkligen inte skriva allt igen . Det blev ändå ungefär 6 sidor & jag har sån otrolig skrivkramp i handen fortfarande . hah
Det bästa med dagen är ju iallafall snön ! eller hur ?  

dagens kommer in lite senare, jag har ju faktiskt börjat komma igång :) hähä

Sedan är det träning kl 5 , kulkul , men är inte riktigt lika taggad som igår . det kommer nog gå bra :D
puss /ek. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: