erikaklang

NU ÄR DEN BORTA!

Kategori: ERIKA/KLANG

Först på dagen var jag i skolan då såklart. Hade lucia träning m.m. Jag fick sluta en kvart tidigare idag för att jag var tvungen att ta kvart i 3 bussen till stan. Hoppade av bussen & gick till Subway & köpte en macka . Den åt jag medans jag gick till lärkarhuset. Mötte mamma & gick in. Fick komma in i något rumm & så pratade dom med mig om vad det var som kliade & hur länge jag hade haft pricken som jag nu skulle ta bort m.m . Först bedövade de ju såklart . Sedan skar de bort den liksom. Jag kände inget, men mamma sa att dom skar ut den som en kon eller en strut ungefär. Jag har värsta kompressorn på kinden nu, men jag får ta bort den imorron.
 

Åkte iallafall direkt till träningen, tränade & sedan hem. Pluggade Matte eftersom vi har matte prov på fredag.. & nu äre  ju GREYS ofcourse !  reklam nu, men jag måste sluta. Ska göra iordning lite macka tílls imorron . Behövs ju under bussturen ;) bye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: