erikaklang

MYSKVÄLL.

Kategori: ERIKA/KLANG

Vilken myskväll vi hade igår , jag sanna & emma. Jag var ju med Sanna på dagen också, mot kvällen kom hennes mamma & hämtade oss + min kära mor . Det skulle vara fördrink innan festen hos westlund för några pers. Pappa var inte med där, var på herrmiddag istället . mohoha 
När de åkte iväg satte jag & sanna igång med maten. Efter ett tag kom emma också . Vi åt & pratade i soffan . Massor av godis såklart & krämbullar .
Vi kollade faktiskt inte en enda gång på tv under kvällen. Stolt ;) närå, men det var skönt :p
 
Vid kl halv 11 ungefär kom Emil, Emmas brorsa. Han ville att vi skulle gå med han en bit mot hille. Så vi gjorde det .
Det var ju skönt med en prommis! Lite kallt bara :p
När vi kom hem blev vi jättetrötta & gick & la oss vid 12 typ :p Men det var ju bra ändå , Vi har ju match idag så nu är man utvilad! :)

jag & sanna vaknade vid 10 och var helt utvilad ;) , låg ett tag och pratade medans vi väntade på att emma skulle vakna. Åt frulle .
Sedan kom mamí och hämtade mig. Annars hade jag fått gå hem & jag hade skippat att åka med . Kom hem iallafall & började att plugga lite matte. Vi har matteprov på fredag & so på onsdag . :o  So:n är helt ointressant så det vill man knappt kolla på.
Vi åker till Stockholm med klassen & A till riksdagen . Sedan ska man få gå på stan. Men bussen går halv 6 på morgonen från skolan :O:O:O   jaja , får vell ta & sova på bussen :)

Ska på match snart iallafall . Mot Alba. Skriver om hur det gick efter .
Men vi ska åka ner lite tidigare & kolla på killarna p-92 strömsbro . De har matchen innan oss :) 

puss, 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: