erikaklang

Måndag.

Kategori: ERIKA/KLANG

-_-  TRÖTT!
Det fanns igen ork imorse alltså!
Men jag pallrade mig upp & fick skjuts till skolan av fader.
Hade lästid första timmen så det var lungt :) sedan hade vi so . Vi fick reda på provet & jag fick först 57p. av 65p.
men så kolla räknade jag & då såg jag att hon missat att sätta poäng på en fråga. så då fick jag 3p ( :O ) för den :)
& så kontrollräknade jag igen & då hade hon räknat fel från första början. Så då blev det 61 tillslut. ETT MVG ALLTSÅ ! :)
Sedan hade vi sv men det gick jag inte på , för vi hade Lucia träning.
Kom precis till spanskan, vi missade bara 5 min. 
Lunch & sedan egenträning . Gick hem & var med emma, bakade lite & kollade på tv .
Åkte med 4 bussen till stan & gick upp til farmor. Okej , jag knäpper inte kort på det. Det var alldeles för mycket sjalar ;')  Om man räknar ihop det blev det 15 st :o  Hon hade sjukt många, typ bubbleter i alla , trippel i endel också satt hon blev bara glad :) sedan fick jag en kofta & en bolero också.. :) ska få väskor & skärp en annan gpng som hon hade på ett annat ställe ;) hihi 
/ erika .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: