erikaklang

LÖRDAG

Kategori: ERIKA/KLANG

Vi hade super trevligt hos Britta igår! Tack så mycket! Vi kom dit och fick mat . Det blev kyckling med potatisklyftor, sallad, fetaost & mijoner såser . Det var verkligen hur gott som helst! sedan öppnade hon presenterna & hon blev jättglad för allting. Sedan kollade vi på en film men jag har ingen aning om vad den hette men den handlade om en tjej som hade sugit av sin hund när hon gick på college m.m ganska värdelös faktiskt ;p  sedan fick vi efterrätt. det blev glass & frukter i smält vit choklad . Mmmm...
Kollade även på en till film, en skräckis.  1408, ni vet den som går på bio nu :) 

image79

 jag trodde faktiskt att den skulle vara läskigare än var den var men den var bra! :)  Sedan såg vi att det hade börjat snöa & alla blev skitglada mitt i filmen! :D  JAG ÄLSKAR SNÖ . Alla åkte hem vid 1 ungefär  , sedan stod alla  ute & pratade i snön. Mysimys. Åkte hem & emma föjde med & sov hos mig .  somnade vid 4 iallafall . & gott sov jag eftersom sam åkte ut! :D  YEEEESSSS

idag så har jag & emma bara suttit & spelat sims. när man böjar så går det ju verkligen inte att sluta ju :p haha  hon är hemma & äter nu , sedan tar hon med sanna hit igen & då blir det vell film :) <3

/ E. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: